דפים

יום חמישי, 15 באוקטובר 2015

מתכון לקוקטייל טעים ומרענן - סיפור מתכון 2


הנה הרשומה הקודמת:

סיפור מתכון חלק 1
היא שוכבת על הריצפה,נושמת עדיין, הוא מפעיל את כל ידיעותיו ומחזיר אותה לעצמה.
היא קמה :"מה קרה לי"?
"התעלפת" הוא משיב, היא אומרת וואו האוכל באמת משהו מיוחד.
היא הופכת לרצינית,משירה מבטה אליו ואומרת: "פרצו לי את הבית".
מיליון מחשבות עוברות לו בראש ברגע אחד:"היא חושבת שזה אני?, מה היא בדיוק רוצה?,הבחורה השתגעה?,לאן היא מכוונת?"
הוא מביט בה בעיניים שואלות והיא מספרת:


"יש לי קטע כזה להקליט את כל מה שאני עושה במצלמות" אמרה תוך כדי כך שהיא מחליפה צבעים,

"גנבו את הקלטות שלי ובגלל שאני מפורסמת סוחטים אותי".
 הוא נראה מופתע לרגע מעצם הגילוי המטורף וניגש למטבח תוך פינוי הצלחות מהשולחן. 
בידיים מיומנות הוא חותך המון סוגי פירות לקוביות קטנות ושם בקערה, הוא מרתיח את המים ומוזג כוס מים עם שתי כפות סוכר ומערבב.
"אני מניח שהקלטת שלנו גם אצלם"?שאל והוסיף למים תמצית וניל."
"ברור" היא עונה, "לא ידעתי למי לפנות, אני לא יכולה להרשות לעצמי שדבר כזה יתפרסם ולא רק בגלל המקצוע, אלוהים,ההורים שלי, הם בקושי יודעים שאני דוגמנית"
 
הוא מוציא כמה קוביות קרח מהמקפיא ומכניס למיקסר הוא מוסיף כמה עלי נענע מנטה מנה של וודקה גריי גוס, המיקסר יוצר רעש גדול בסיבובן המהיר, ברד נוצר והוא מוסיף את הברד  הירקרק לכל מה שהכין קודם ומערבב..
סלט הפירות הדיף ריח של פירות טריים ווניל.



" יש לי כמה אנשים שיוכלו לעזור עם הנושא, גם אני לא יכול להרשות לעצמי שתמונות כאלה יתפרסמו" , הוא מחלק את סלט הפירות ל 2 כוסות ומגיש לה כוס.
הוא הרגיע אותה קלות,היא טועמת ומתענגת, "כבר לא ידעתי למי לפנות, שילמתי כמעט חצי מיליון ש"ח מאז ואני מתחילה להתרושש"
היא לגמה אותו בעדינות, הוא ניגש אליה בערגה והם סיימו את הערב אצלו במיטה.
בבוקר כשהלכה,הבטיח לה שהסיפור ייגמר.

הוא התקלח ואחרי שיצא מהמקלחת הוציא את כל קלטות הוידאו מארונו ושם אותם במעטפה, חצי מיליון ש"ח הספיקו לו,הוא הביט במעטפה וחייך תוך שהוא מדביק אותיות מהעיתון על המעטפה עם כתובתה של המסכנה.

הוא ירד למטה ובחיוך גדול זרק את המעטפה לתוך תיבת הדואר,בטלפון  משדה התעופה הוא אמר לה "אל תדאגי - הכל סודר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה