דפים

יום חמישי, 25 ביולי 2024

מין גיל שכזה

 אז יום אחד הוא מתעורר, מסתכל סביבו, כבר בן 53, לא צעיר , אמצע החיים כזה, איך אומרים גיל ה פאאק איט, ככה אומרת מירב.

מסתכל אחורה, יש איזושהי כברת דרך, עשינו איזה כמה דברים בחיים.
אשה מדהימה, שלושה ילדים מאה ממים , חמסה חמסה טפו טפו.
אופטימי חסר תקנה, רואה רק את הטוב ומקטין את הרע, לא רוצה שייגע, לא רוצה שיידע שאני פה.
כי העולם בסה"כ הוא טוב, נכון יש הרבה דברים לא טובים שקורים כאן ואני לא מתעלם, אלא יושב ומתבונן עליהם...מכירים את המשפט מה שביכולתי?
אז מגיעים לשלב בחיים שאתה מסתובב לך בעולם ומסתכל על יופיו, על הבריאה, על הפריחה ,על האדמה, על עצמך, על המשפחה, על החיות ,על החומר, על הרוח ועל האלוקות ומודה על עצם קיומך, על עצם זה שהתעוררת ואתה כאן ....
כשחמי אמר לי משפט שהחיים באמונה הם "כמו שמן על מים", שמן לעולם לא שוקע, ככה אנחנו ,לעולם לא שוקעים וגם אם כן, הרצון שלנו לשרוד מעיף אותנו למעלה,לשם...לחיות!!!
יש כאלה שיגידו חולמני, יש שיגידו לא מציאותי ויש שיגידו אפילו מסוכן - זה גיל הפאאק איט אתם זוכרים?
כשאמא שלי תמיד אמרה לי - "לא נורא זה יעבור" בהתחלה לא הבנתי את זה והיום אתה יודע שזה זה!!
הכל יעבור, הכל עובר ,אי אפשר להחזיר את העבר ואי אפשר לחזות את העתיד, הכי טוב זה להיות בהווה ולנסות ליצור את העתיד שאתה רוצה.
אז ממני אליכם ביום ההולדת, תהיו בהווה ותיצרו את העתיד כי העבר כבר עבר
בענווה ובאהבה .
הדבר הכי יפה בחיים זה לחיות אותם✨ ואופטימיות היא לא מילה גסה...
אוהב אתכם

תגובה 1: